بهترین و ساده ترین شیوه ساخت کلیپ اینستاگرام با گوشی |‌ استفاده از قالب آماده

بهترین و ساده ترین شیوه ساخت کلیپ اینستاگرام با گوشی |‌ استفاده از قالب آماده

 

امروزه اینستاگرام به عنوان یک ابزار فوق العاده برای به اشتراک گذاری مهارت ها، توانایی ها، اجناس و کالا نیز می باشد که از اهمیت آن به خوبی مطلع هستیم. از آنجایی که غالبا مردم برای رفع نیاز های خود از این فضا کمک میگیرند اینستاگرام به عنوان یک منبع درآمد فوق العاده محسوب می شود.

همگی به خوبی از ماهیت اینستاگرام مطلع هستیم یک فضای رقابتی و جذاب. تنها راه موفقیت در اینستاگرام و جلب توجه حداکثری مردم به سمت وسوی خود انتشار محتوا های با کیفیت و جذاب است. همگی به این موضوع به خوبی واقفیم که مخاطبین اینستاگرام علاقه زیادی به تماشای ویدیو های جذاب در اینستاگرام را دارند. شما تنها با تولید محتوای ویدیو جذاب می توانید مخاطب زیادی را به دست آورید.

مخاطب بیشتر مساوی است با دیده شدن بیشتر و هر دوی این موارد مساوی است با درآمد بیشتر  از اینستاگرام.

بهترین ابزار برای ساخت کلیپ اینستاگرام

با یک سرچ ساده در موتورجستوجو گر گوگل بسیار از ابزار های ساخت کلیپ در اینستاگرام با استفاده گوشی برایتان نشان داده میشود. اما سوالی که مطرح میشود این است که کدام یک از این ابزار های بهتر است؟ آیا این ابزار ها می تواند نیاز ما را به بهترین شکل ممکن و در کمتزین زمان برطرف کند؟

از جمله ابزارهای معرف ساخت کلیپ در اینستاگرام که بسیار مشهور هستند و نام آن ها را مطمنا شنده اید: اینشات،  viva video و ... می باشد. این ها ابزارهای قدرتمند و خوبی هستند اما!!!

اکثر افرادی که این ابزار ها برای ساخت ویدیو در اینستاگرام و یا ادیت ویدیو اینستاگرام استفاده میکنند همیشه درگیر مسائل زیادی هستند. نداشتن قالب های آماده جذاب،زمان طولانی برای ساخت ویدیو در اینستاگرام و…

ساخت پست اینستاگرام انلاین

 

کلیپ در اینستاگرام با استفاده ویدیتور

ویدیتور یک ابزار آنلاین و حرفه ایی می باشد که بار ساخت کلیپ در اینستاگرام و ادیت ویدیو های اینستاگرام میتوانید از آن استفاده کنید. ویدیتور یک ابزار آنلاین کامل و حرفه ایی است که به کمک آن خواهید توانست ویدیو های جذابی برای انتشار در اینستاگرام بسازید.

ساخت کلیپ اینستاگرام بااستفاده از کامپیوتر و ساخت ویدیو اینستاگرام با استفاده از موبایل برای هر دوی این ها تنها به یک ابزار نیاز خواهید داشت. آن هم ویدیتور است.

ویدیتور با داشتن قالب های اماده او از پیش طراحی شده طراحی و ساخت پست اینستاگرام و همچنین ساخت استوری اینستاگرام بسیار ساده و درعین حال جذاب کرده است.

با این ابزار دیگر شما نیازی به نصب برنامه هایی همچون اینشات و viva video و صرف وقت زیاد و حافظه برای طراحی وساخت کلیپ اینستاگرام برای استوری و پست نخواهید کرد. در عین حال قادر خواهید بود که از ابزارها و امکانات ویدیتور برای ساخت کلیپ اینستاگرام خود استفاده کنید.

ساخت کلیپ در اینستاگرام در حد تبلیغات تلوزیون

شما در ویدیتور قادر خواهید بود کلیپ های اینستاگرام را درحد بهترین تبلیغات تلوزیون با همان کیفیت بسازید. ویدیتور این امکان را دارد که تیزرهای تبلیغاتی با آن طراحی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

امکانات ویدیتور به این دو مورد ساخت کلیپ برای اینستاگرام و تیزر تبلیغاتی خلاصه نمی شود. چرا که ویدیتور امکانات بیشتر در خود جای داده است.

 

در پایان پیشنهاد میکنم که برای ساخت ویدیو اینستاگرام تنها یک بار از ویدیتور استفاده کنید. طراحی و ساخت کلیپ برای اینستاگرام با گوشی و یا حتی کامپیوتر با استفاده از ویدیتور شما را در اینستاگرام وتبلیغات یک قدم نسبت به رقبا جلوتر خواهد برد.

مطالب مشابه

قالب های نوروزی