تعرفه های تیزرهای تبلیغاتی

تعرفه های تیزرهای تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی به همراه تعرفه ساخت تیزر

ساخت تیزر تبلیغاتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطب بی‌افزایید. از آنجا که تیزرتبلیغاتی کاربردهای متعددی دارد پس ساخت تیزرتبلیغاتی حرفه‌ای دارای اهمیت خاصی است. تیزر تبلیغاتی در نمایش قدرت برند شما تاثیر شگرفی خواهد داشت. در راستای این تبلیغات مهم برایتان سوال پیش می‌آید که تعرفه تیزرتبلیغاتی چقدر است و معیار محاسبه این قیمت‌ها چیست. چرا شرکت‌های مختلف متخصص در این زمینه قیمت‌های مختلفی را ارائه می‌کنند؟ عوامل موثر در تعرفه تیزر تبلیغاتی چیست؟ آیا می توان با صرف هزینه کمتری تیزر اختصاصی خودمان را طراحی کنیم؟ برای پاسخ به هرکدام از این سوالات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تعرفه تیزر تبلیغاتی

تعرفه تیزر تبلیغاتی

برای افزایش کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی تعیین هزینه‌های ساخت آن موثر است. بدون شک هرچه هزینه بیشتری برای ساخت تیزرها پرداخته شود کیفیت افزایش می‌یابد. اگر شما مدیریت یک شرکت یا برند را برعهده دارید و به دنبال سفارش تیزر تبلیغاتی خود هستید قبل از هرکار بودجه‌تان را مشخص کنید سپس عوامل متعدد در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی را بررسی کنید. اما اگر بودجه کمتری دارید نگران نباشید ما پیشنهاد متفاوت‌تری را برایتان داریم.

بعضی از شرکت‌های خصوصی اقدام به تعیین قیمت‌های سلیقه‌ای و بدون هیچگونه منطقی می‌کنند. این قیمت گذاری‌های خصوصی در تعیین سطح کار نیز مؤثر است و بعضاً باعث کاهش کیفیت می‌شود. این قیمت‌ها از ساخت تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت پایین و ارزان از ۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۸۰ میلیون تومان نیز ادامه دار خواهد بود. اما این هزینه‌های صرفا کیفیت بالا را به دنبال نخواهند داشت و بعضا دیده شده با صرف هزینه‌های زیاد بازهم کیفیت مطلوب کسب نشده است. همین امر و عوامل متعدد دیگری باعث می‌شود شما به فکر ساخت تیزر توسط خودتان بیوفتید. ما برایتان پیشنهاد ویژه‌ای داریم. ویدیتور با فراهم کردن تیزرهای تبلیغاتی آماده این هزینه‌های گزاف را از دوشتان برداشته است. با استفاده از قالب‌های آماده تیزرهای تبلیغاتی به راحتی و در کمترین زمان تیزر مدنظرتان را آماده کنید. تعرفه تیزر تبلیغاتی ویدیتور در جدول زیر ذکر شده است.


تعرفه تیزر تبلیغاتی در ویدیتور

فاکتورهای متعددی در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی موثر است، دانش کافی در زمینه طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از عواملیست که موجب افزایش تعرفه‌ها می‌شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از قالب‌های آماده ویدیتور است چراکه اینکه بدون نیاز به دانش کار با نرم افزارهای گرافیکی و همچنین صرف هزینه‌های معقول‌تری می‌توانید تیزر دلخواهتان را طراحی کنید.

تعرفه تیزر تبلیغاتی در ویدیتور به دوشیوه اعمال می‌شود که خودتان یکی از این شیوه‌ها را انتخاب می‌کنید.

نوع تعرفه

پایه قیمت

تعرفه های تکی

5 – 50 هزار تومان

تعرفه های اشتراکی

اشتراک طلایی

6 ماهه – 299 هزار تومان

اشتراک نقره ای

3 ماهه – 159 هزار تومان

اشتراک برنزی

1 ماهه – 79 تومان

 

سوالات متداول

چطور در ویدیتور تیزر اختصاصی داشته باشیم؟

اگر به دنبال تیزر تبلیغاتی اختصاصی خودتان هستید، کافیست در ویدیتور قالب تیزر تبلیغاتی مدنظرتان را انتخاب و از قسمت پنل کاربریتان به راحتی تغییرات مدنظرتان از فونت و عکس‌ها گرفته تا رنگ و پس زمینه را به دلخواه اعمال کنید. در ویدیتور شما به راحتی می‌توانید هر داستان و ایده‌ای که دارید را به تیزر تبلیغاتی تبدیل کنید. تعرفه تیزر تبلیغاتی بعد از تغییرات برایتان اعمال خواهد شد. این تعرفه بسته به کیفیت خروجی متغیر خواهد بود.

طراحی تیزر های تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر در ویدیتور چگونه است؟

در ابتدا در وبسایت ثبت نام کنید و وارد پنل کاربریتان شوید. حال قادر خواهید بود تغییراتی روی تصاویر، متن و موسیقی اعمال کنید. پیش نمایش تیزر برایتان نمایش داده خواهد شد و شما پس از مشخص کردن کیفیت و حجم خروجی هزینه پرداخت را انجام می دهید.

چه عواملی در افزایش تعرفه های تیزر تبلیغاتی موثر است؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد امروزه تبلیغات به عنوان یک عنصر کلیدی در اطلاع‌رسانی، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات، برند‌ها و شرکت‌ها شناخته شده است پس ساخت تیزرتبلیغاتی یکی از مطمئن‌ترین راه‌های افزایش مخاطبان و به دنبال آن افزایش فروش و ارتقاء سود محسوب می‌شود. این اهمیت باعث شده است عوامل زیادی در تعیین هزینه‌ها و تعرفه تیزر تبلیغاتی دخیل شوند. عواملی چون: مدت زمان و نوع تصویربرداری، جلوه‌های ویژه، استفاده از گوینده و موسیقی در تیزر، نوع سناریو درخواستی هریک به نوعی در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی موثر واقع می‌شوند. یکی از عواملی که در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی موثر است شبکه ایست که قرار است در آن تیزر شما منتشر شود. چراکه در هر شبکه بنا به خواسته عوامل آن معیارهای متعددی در تعیین این هزینه‌ها دخیل است. بعنوان مثال اگر قصد نمایش تیزر تبلغاتیتان را در شبکه‌های تلویزیونی دارید اگر در بین بازی‌های فوتبال یا سریال‌های پربیننده دارید این هزینه افزایش میابد.

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، طراحی و تولید تیزرتبلیغاتی نیازمند توانایی‌هایی از جانب طراح می‌باشد که در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار است که بررسی آن‌ها در تعیین هدف شما موثر خواهد بود.

توانایی های طراح تیزر تبلیغاتی

  • ایده‌پردازی و ذهن خلاق

  • آشنایی و تسلط بر انواع نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

  • تجربه در استفاده از سبک‌های مختلف

  • دستگاه‌های ضبط صدا و تصویر

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی مراحل مختلفی دارد. از زمان تعیین کار توسط کارفرما تا اتمام و تحویل پروژه اقدامات زیادی باید انجام می‌شود. هریک از این مراحل بسته به ظرافت و سختی کار و همچنین هدفی که کارفرما دارد در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی مؤثر خواهند بود.

اما آنچه ویدیتور را از تمام اینها متمایز می‌سازد علاوه بر کیفیت و تنوع در تیزر ها، نیاز نداشتن به دانش کافی در زمینه طراحی و تولید و همچنین تعرفه‌های باورنکردنی است. پس جایی برای تعلل وجود ندارد، همین حالا در ویدیتور ثبت نام کنید و تیزرتبلیغاتیتان را با کمترین تعرفه و بهترین کیفیت طراحی کنید.

مطالب مشابه