ساخت ویدیو بدون نیاز به داشتن برنامه جانبی

ساخت ویدیو بدون نیاز به داشتن برنامه جانبی

 

در همین ابتدا مقاله ساخت ویدیو و ویدیو ساز چند سوال را مطرح کنیم. مطمنا شما جواب آن را خواهید دانست. سوال اول، در تلوریون چه چیز را مشاهده می‌کنید؟ ویدیو، تیزر تبلغاتی که خود یک نوع ویدیواست، لوگوموشن های متنوع که نوعی از ویدیو هستند. در فضای مجازی الخصوص اینستاگرام، چه محتوایی را مشاهده می‌کنید؟ ویدیو، ویدیو طنر، ویدیو تبلیغاتی و... را خواهید دید. در کوچه وخیابان تصاویر توجه شما را بیشتر به خود چلب خواهد کرد یا ودیدیو؟ با اطمینان می‌توان که ویدیو به نسبت بیشتر از تصاویربازدید کننده دارد و بیشترین اثر را در ذهن مخاطب باقی می‌گذارد.

امروز ویدیو بیش از اطراف پیرامون شما را احاطه کرده است. هر کجایی که دقت کنید خواهید دید که با ساخت کلیپ و ساخت ویدیو های جذاب قصد دارند که با استفاده از استراتژی بازاریابی ویدیویی، مخاطبان بیشتری را جذب کنند و بیشتر از درقبا در چشم مخاطبین ظاهر شودند. اما چرا؟؟

 

اهمیت استفاده از ویدیو و ویدیو سازها

تحقیقات دانشمندان و پژوهشگران ثابت کرده است، که ماندگاری ویدیو و محتوا های ویدیویی در ذهن مخاطب به مراتب بیشتر از تصاویر و متن می‌باشد. چرا که در یک ویدیو یک دقیقه ایی بیش از 1000 کلمه نهفته است که معنای مختلفی را مخاطبین با توجه به نیاز خود برداشت خواهند کرد.

این رو صاحبان کسب وکار و مشاغل اینترنتی، برای معرفی و برند کردن خود وعلاوه بر آن یافتن محلی در حافظه بیینده به استفاده از ویدیو و ساخت ویدیو روی اورند.

نه تنها مشاغل بکله بسیاری از افراد برای برند کردن و خود و جذب مخاطب بیشتر از محتوا های ویدیو استفاده میکنند. بهترین مثال در این مورد می‌تواند اینستاگرام باشد. در اینستاگرام همان طور که ویدیو تبلیغاتی و طنز را مشاهده میکنید افرادی تحت عنوان تیک تاکر هستند که معمولا حجم مخاطبین بیشتری را به خود اختصاص داده اند. این گونه افراد قاعدتا نیاز به ویدیو ساز هایی دارند که بتوانند به کمک ساخت کلیپ های متنوع فالور بیشتری به سمت خود جذب کنند.استفاده از ویدیو ساز تیک تاک که بتواند تمام نیاز آن ها رابرطرف کنند بسیار مهم است.

به همین منظور نیاز به دانلود برنامه  ویدیو ساز خواهند داشت. علاوه بر این افراد عده ی زیادی از مردم هستند که نیاز به کلیپ ساز عکس برای ادیت تصاویر وعکس های خود دارند که قابلیت کلیپ ساز با نوشته را داشته باشند.

 

ویدیو ساز چیست؟

ویدیو ساز، اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌های انلاینی هستند که قابلیت ویرایش تصاویر، جایگذاری متن در ویدیو، ادیت ویدیو را دارند.

و یا به عبارتی ویدیو ساز، فیلم ساز همه کار است که تمامی خصوصایت و امکانات لازم برای ادیت یک ویدیو را به ما می دهد. از جمله معروف ترین ویدیو ساز‌موبایل می‌توان به اینشات،viva video  ... اشاره کرد. استفاده از این دست ویدیو ساز ها برای موبایل برای ساخت کلیپ با موبایل امری واجب است چرا که همان طور که در بخش قبل بیان شد ویدیو ماندگاری به نسبت بیشتر از سایر محتوا ها  در ذهن دارد.

            ویدیو ساز                                   

استفاده از ویدیو ساز انلاین یا اپلیکشن ویدیو ساز؟       

اپلیکیشن ویدیو ساز و یا به عبارتی دیگر ویدیو ساز افلاین، برنامه های تحت سیستم عامل اندروید وIOS هستند که قابلیت های زیادی برای ساخت ویدیو با موبایل را به ما می‌دهند اما از حجم زیادی برنامه و پیچیده بودن این دست از ویدیو ساز ها نباید غافل شد. برنامه هایی که برای استفاده از بسیاری از بخش‌های آن هزینه های زیادی بپردازید، در غیر این صورت آن بخش برای شما کاربر قابل استفاده نخواهد بود.

بر خلاف ویدیو ساز موبایل، وب‌سایت‌های انلاینی وجود دارند که تمامی قابلیت های تهیه و تدوین یک ویدیو کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند. با استفاده از وب سایت‌های ساخت ویدیو انلاین و یا همان ویدیو سازها بسیاری از مسائل و ایرادات ساخت ویدیو با موبایل را نخواهد داشت.

  

مزایا ی استفاده از ویدیو ساز انلاین

  • در دسترس بودن
  • عدم استفاده از حافظه موبایل
  • ساخت ویدیو با متن
  • رابط کاربری ساده
  • امکان بروز رسانی بدون پرداخت هزینه
  • امکان استفاده از تمامی بخش ها و امکانات
  • و ...

در پایان، ساخت ویدیو با موبایل و استفاه از ویدیو ساز ها امروز بسیار مهم است چرا که در تمامی فضای های اجتماعی ویدیو را مشاهده می کنید. ویدیو ساز ها امروز برای همه اشخاص چه فعال در فضای مجازی و چه غیر فعال واجب است چرا که هر شخصی به نوعی نیاز به استفاده و تهییه و تدوین ویدیو دارد.

مطالب مشابه

قالب های نوروزی