آموزش کامل دانلود استوری اینستاگرام تنها با چند کلیک ساده

آموزش کامل دانلود استوری اینستاگرام تنها با چند کلیک ساده

آموزش ذخیره سازی استوری اینستاگرام با دو ابزار رایگان

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و سراسر جهان، تقریبا در سال 2012 وارد ایران شد. اینستاگرام با امکاناتی نظیر پست اینستاگرام، استوری در اینستاگرام، IGTV، Explor و سایر بخش‌‌های دیگر مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت.

با افزایش روزانه حجم مخاطبان در اینستاگرام به عنوان یکی از فضاهای مجازی در بین مردم، و علاوه بر آن محبوب شدن اینستاگرام در بین اکثر مردم خیلی زود این فضای در بیان مردم جای خود را پیدا کرد.

همان طور که بیان شد، در بین قابلیت هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده بود(پست اینستاگرام، IGTV،Explor و....) قابلیت استوری در اینستاگرام شاید در میان سایر امکانات طرفداران بیشتری داشت. از این بایت ساخت استوری در اینستاگرام برای مردم مهم شده بود. اما نکته اصلی و شاید چالش اصلی که استوری اینستاگرام  دارد، عدم ذخیره سازی استوری اینستاگرام، در گوشی موبایل بود.  

شاید شما هم تااکنون در اینستاگرام با استوری هایی مواجح شده اید که نظر شما را جلب کرده و تمایل به ذخیره سازی آن داشته اید. اما از آنجایی که استوری اینستاگرام تنها به مدت 24 ساعت برای کاربران قابل مشاهده است و بعد از بازه 24 ساعته پاک خواهد شد، دیگر کاربران از دیدن آن محروم خواهند شد.

                                                                          استوری اینستاگرام

 

ذخیره سازی استوری دیگران در اینستاگرام توسط اینستاگرام

ذخیره سازی استوری دیگران در اینستاگرم از دغذغه های خیلی از مخاطبین بوده است و شاید تا کنون راه حلی برای آن پیدا نکرده باشند. اما آیا اینستاگرام قابلیت ذخیره سازی مستقیم استوری اینستاگرام را دارد؟

در پاسخ به این سوال و شاید به نحوی دیگر، در پاسخ به نینر بیان شده باید گفت: خیر. ذخیره سازی استوری دیگران در اینستاگرام  به صورت مستقیم و با خود اپلیکیشن اینستاگرم امکان پذیر نیست.

اما برای رفع این مشکل راه حلی هایی داریم که باشما درمیان خواهیم گذاشت.

2 ابزار رایگان برای ذخیره سازی استوری در اینستاگرام

شاید بار‌ها این ضرب المثل را شنیده باشید که مهندسین  می‌گویند: برای حل مشکل یا راهی خواهیم یافت، یا راهی خواهیم ساخت. ذخیره سازی استوری اینستاگرام بطور مستقیم با اپ اینستاگرام مشکلی بود که راهی حلی برای آن نیافتیم. پس به دنبال ساخت راه حلی برای آن بودیم.

Story saver و  Story save 2 ابزاری هستند که به شما کمک خواهند کرد که استوری ها در اینستاگرام را تنها با چند کلیک، در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

                                                                    story saver  ابزاری برا ی برای دخیره سازی استوری اینستاگرام

ذخیره ساری استوری اینستاگرام تنها با 3 کلیک با  story saver

Story saver یکی از بهترین ابزار ها برای ذخیره سازی استوری در اینستاگرام نیز هست. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تنها با 3 کلیک استوری مدنظر خود را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

آموزش کار با story saver

مرحله اول، برنامه story saver را ازگوگل پلی دانلود کنید. برای این کار اینجا کلیک کنید.

مرحله دوم، وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

مرحله سوم، در این مرحله بعد از وارد شدن به حساب کاربری در اینستاگرام باید صفحه ایی حاوی صفحه اصلی اینستاگرام خود و استوری اینستاگرام دیگران مشاهده کنید. با مشاهده این صفحه علاوه بر دییدن استوری مخاطبین خود، قادر خواهید با سرچ نام کاربری اشخاص در بخش جستجو جو استوری آنها را مشاهده و در صورت تمایل آن را ذخیره کنید.

مرحله چهارم، که اصلی ترین مرحله است این است که، استوری یا پست مد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه "ذخیره " کلیک کرده تا استوری اینستاگرام در پوشه ایی به نام  story saver ذخیره شود.

به همین سادگی، استوری اینستاگرام، دخیره شد.

اما ابراز story save،ابزاری دیگر برای ذخیره سازی استوری اینستاگرام دیگران

ذخیره ساری استوری اینستاگرام تنها با 3 کلیک با  story saver

Story save یکی از بهترین ابزار های رایگان برای ذخیره سازی استوری در اینستاگرام نیز هست. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تنها با 3 کلیک استوری مدنظر خود را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

                                                      story save ابزاری ذخیره سازی استوری اینستاگرام

 

آموزش کار با story save

مرحله اول، دانلود برنامه story save از گوگل پلی نیز می‌باشد. که برای این کار اینجا کلیک کنید.

مرحله دوم، وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید.

مرحله سوم، اکنون قادر خواهید که پست اینستاگرام و استوری اینستاگرام مخاطبین خود را ملاحظه کنید. در صورت نیاز می‌توانید نام کاربری افراد را سرچ کرده و استوری و پست های آنَ‌ها را ملاحظه کنید.

مرحله چهارم، حال قادر خواهید بود که با انتخاب هر یک ازپست ها و استوری ها آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید. تا آن استوری را به صورت دائم در اختیار داشته باشید.

ویدیو بارگزاری شود.

 

کلام اخر، استوری اینستاگرام و پست اینستاگرام از انجایی که با استفاده از برنامه های ساخت ویدیو حرفه ایی، ویدیو ساز، برای تهیه و تدوین آنها استفاده می‌شود همیشه محاطبان زیادی را یه سمت و سوی خود جذب می‌کند که اکثر این مخاطبان تمایل به دانلود و ذخیره استوری و پست اینستاگرام دارند که هیمشه با چالش دانلود نشدن آن توسط اینستاگرام مواحج بوده اند. که در این مقاله سعی شد تا شما را با بهترین ابزار برای  ذخیره سازی و دانلود استوری اینستاگرام آشنا کنیم.

 

 

مطالب مشابه